Puhelinpalvelumme on suljettu viikoilla 24–26. Vastaamme sähköposteihin ja otamme tilauksia vastaan normaaliin tapaan verkkokaupassamme.
Jatkoimme Kevätmyynti:llmaiset toimituskulut yli 999 € tilauksille
We are experiencing issues with our payment provider. If you are unable to pay, please try again later or contact our sales support.
llmaiset toimituskulut yli 999 € tilauksille
/Tilaa 24.6. mennessä
 

FAQ

  • 1. Milloin tilaukseni toimitetaan?

    Kun ikkunat ja ovet tilataan erikoismitoilla, löydät aina tuotteen toimitusajan kunkin tuotteen alta. Jos haluat vaihtaa tilaukselle pidemmän toimitusajan kuin annettu toimitusaikamme on, esimerkiksi asennustöiden tai muun asian takia, voit muuttaa ostoskorissa nykyistä toimitusviikkoa tai voit lähettää meille sähköpostia heti tilauksen tekemisen jälkeen. 

  • 2. Miten mittaan ikkunani oikein?

    Jos olet epävarma uusien ikkunoiden ja ovien mittaamisen suhteen, löydät oppaamme ikkunoiden ja ovien mittaamiseen. Tältä sivulta löydät ohjevideon ja tarkistuslistan mittaamisen avuksi.

  • 3. Mikä avautumissuunta minun pitäisi valita?

    Löydät tuotteen alta kuvan avautumissuunnasta sekä lyhyen esittelyn, jossa on tietoja tuotteen avautumissuunnasta. Klikkaa kuvan yläreunassa olevaa kysymysmerkkiä. 

  • 4. Milloin summa veloitetaan tililtäni?

    Sparikkunoilla on kolme erilaista maksutapaa. Saatte maksuaikaa ostoillenne, jos maksatte tuotteet luottokortilla tai Klarnan välityksellä. Summa veloitetaan teiltä, kun tuotteet lähetetään tai viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta.

    Mahdollinen pankkisiirto veloitetaan tililtänne heti. Tässä tapauksessa ostamanne tuotteet laitetaan tuotantoon vasta pankkisiirron jälkeen. Sparikkunat ei valitettavasti laskuta asiakkaitaan.

    Kun tuotteet ovat valmistuneet tehtaallamme ja olemme rekisteröineet ne kuljetusliikkeelle, lähetämme teille kuitin ostoista antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

  • 5. Onko tilaukseni vastaanotettu?

    Kun olet tilannut ovet ja ikkunat ja valinnut maksutavan, SparIkkunat hyväksyy tilauksesi. Tämän jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Järjestelmämme lähettää tilausvahvistuksen automaattisesti heti tilauksen tekemisen jälkeen.  

    Jos et saa tilausvahvistustasi 30 minuutin kuluessa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@sparikkunat.fi

  • 6. Voiko tilaustani muuttaa tai peruuttaa?

    Kyllä, sinulla on aina mahdollisuus muuttaa ja peruuttaa tilauksesi 12 tunnin kuluessa. Jos esim. havaitset virheen tilauksessasi voit tehdä siihen muutoksia sähköpostilla 12 tunnin kuluessa.

    Jos olet tehnyt tilauksen perjantain klo 14 - sunnuntain klo 12 välillä, voi tilaukseesi tehdä muutoksia tai sen voi peruuttaa  maanantaina klo 9:00 asti. 

    Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi edellä mainitun määräajan kuluessa, sinun on AINA laitettava viestiä sähköpostiosoitteeseen info@sparikkunat.fi . Huomaa, että muutoksen tulee olla vahvistettuna SparIkkunoiden puolesta sähköpostitse, jotta se on voimassa. 

  • 7. Voidaanko tuotteita lisätä tilaukseeni?

    Jos haluat lisätä ylimääräisiä tuotteita tilaukseesi, sinun on tilattava tuotteet osoitteessa www.sparikkunat.fi, kuten teit ensimmäisen tilauksen yhteydessä. Lähetä tämän jälkeen sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi. Meillä ei ole mahdollisuutta lisätä ylimääräisiä tuotteita olemassa olevaan tilaukseen, voimme laskuttaa vain sen summan tililtäsi, jolla alkuperäinen tilaussumma oli. 

  • 8. Mikä takuu tuotteillani on?

    SparIkkunat tarjoaa jopa 12 vuoden takuun kaikille ikkunoille ja oville. Voit lukea lisää takuuehdoistamme. 

  • 9. Voinko tilata tuotteet pienemmillä tai isommilla mitoilla kuin mitä verkkosivuilla ilmoitetaan?

    Valitettavasti minimi ja maksimikokoja ei voi muuttaa verkkosivuilla ilmoitetusta. Tämä johtuu tuotannollisista syistä.