Puhelinpalvelumme on suljettu viikoilla 24–26. Vastaamme sähköposteihin ja otamme tilauksia vastaan normaaliin tapaan verkkokaupassamme.
35% verkko alennus!
We are experiencing issues with our payment provider. If you are unable to pay, please try again later or contact our sales support.

Jopa 12 vuoden takuu

Verkkokauppa vuodesta 2006 lähtien

Euroopan suurin ikkunoiden toimittaja

Yli 200 000 tyytyväistä asiakasta

Indsæt TP her

 

FAQ

  • 1. Milloin tilaukseni toimitetaan? 

    Kun ikkunat ja ovet tilataan erikoismitoilla, löydät aina eri materiaalityyppien toimitusajan kunkin tuotteen alta. Jos haluat toimituksen tehtävän myöhemmin kuin annettu toimitusaikamme, esimerkiksi asennustöiden tai muun takia, voit muuttaa ostoskorissa nykyistä toimitusviikkoa tai lähettää meille sähköpostia heti tilauksen tekemisen jälkeen. 

  • 2. Miten mittaan ikkunani oikein? 

    Jos olet epävarma uusien ikkunoiden ja ovien mittaamisen suhteen, löydät oppaamme ikkunoiden ja ovien mittaamiseen. Tältä sivulta löydät sekä videoita että pienen tarkistuslistan tarvitsemistasi tuotteista sekä lyhyen ja täsmällisen kuvauksen mittaamisesta. 

  • 3. Mikä avautumissuunta minun pitäisi valita? 

    Löydät tuotteen alta kuvan avautumissuunnasta sekä lyhyen ja täsmällisen esittelyn, jossa on tietoja avautumissuunnasta, kun valitset haluamasi suunnan. Klikkaa kuvan yläreunassa olevaa kysymysmerkkiä. 

    Löydät myös kuvan avautumissuunnasta ja lyhenteistämme täältä. 

  • 4. Milloin summa veloitetaan tililtäni?  

    SparIkkunat ei ota tilauksesi maksua etukäteen. Rahat vähennetään siinä vaiheessa, kun tilauksesi lähtee tehtaaltamme ja tilauksesi lasku lähetetään tilauksen toimituksen yhteydessä. 

  • 5. Onko tilaukseni vastaanotettu? 

    Kun olet tilannut ovet ja ikkunat ja suorittanut maksun, SparIkkunat hyväksyy tilauksesi. Tämän jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Järjestelmämme lähettää tilausvahvistuksen automaattisesti heti tilauksen tekemisen jälkeen.  

    Jos et saa tilausvahvistustasi 30 minuutin kuluessa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@sparikkunat.fi

  • 6. Voiko tilaustani muuttaa tai peruuttaa? 

    Kyllä, sinulla on aina mahdollisuus muuttaa ja peruuttaa tilauksesi, jos esim. havaitset virheen tilauksessasi. Huomaa kuitenkin, että erikoistilausta EI voi muuttaa tai peruuttaa 12 tunnin kuluttua varauksesta. 

    Jos olet tehnyt tilauksen perjantai klo 14- sunnuntai klo 12 välillä, sitä ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maanantaina klo. 9:00 jälkeen. 

    Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi edellä mainitun muutoksen määräajan kuluessa, sinun on AINA laitettava viestiä sähköpostiosoitteeseen info@sparikkunat.fi . Huomaa, että muutoksen tulee olla vahvistettuna SparIkkunoiden puolesta sähköpostitse, jotta se on voimassa. 

  • 7. Voidaanko tuotteita lisätä tilaukseeni? 

    Jos haluat lisätä ylimääräisiä tuotteita tilaukseesi, sinun on tilattava tuotteet osoitteessa www.sparikkunat.fi, kuten teit ensimmäisen tilauksen yhteydessä. Lähetä tämän jälkeen sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi. Meillä ei ole mahdollisuutta lisätä ylimääräisiä tuotteita olemassa olevaan tilaukseen, voimme vähentää vain sen summan tililtäsi, jolla alkuperäinen tilaussumma oli. 

  • 8. Mikä takuu tuotteillani on? 

    SparIkkunat tarjoaa 10 vuoden takuun kaikille ikkunoille ja oville. Voit halutessasi lukea lisää takuuehdoistamme. 

  • 9. Voinko tilata tuotteet pienemmillä tai isommilla mitoilla kuin mitä verkkosivuilla ilmoitetaan? 

    Valitettavasti minimi ja maksimikokoja ei voi muuttaa verkkosivuilla ilmoitetusta. Tämä johtuu tuotannollisista syistä. 

  • 1. Lähetetäänkö lasku tilauksen jälkeen? 

    Kyllä, mutta jos et saa laskuasi tilauksen toimituksen yhteydessä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi