Uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme niin saat tiedon uusimmista malleistamme, huoltovinkit, erikoistarjoukset ja paljon muuta hyödyllistä tietoa.
Bemærk: Uge 47 vil der være længere svartid
Tavoitteenamme on toimittaa erinomaiset tuotteet ajallaan ja mahdollisimman edulliseen hintaan mahdollisimman pienellä virhemarginaalilla. Myönnämme kuitenkin, että virheitä voi sattua, ja ne on korjattava nopeasti. Kun olet tehnyt reklamaatioilmoituksen, saat 24 tunnin kuluessa vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet sen. Tämän jälkeen palveluosastomme arvioi tapauksen ja ilmoittaa sinulle mahdollisimman pian, mihin toimenpiteisiin sinun on ryhdyttävä.
Täytä reklamaatioilmoitus, jotta saamme reklamaatiosi käsittelyyn mahdollisimman nopeasti :
Tarkista asennusohjeestamme ennen reklamaation tekemistä, että olet asentanut elementin oikein.
*Huom!
Tuotteita, joissa on näkyviä vikoja tai vaurioita, ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet asian. Jos näin tapahtuu, tuote katsotaan hyväksytyksi.
Jos reklamaatio osoittautuu aiheettomaksi virheellisen asennuksen, epäasianmukaisen huollon tai vastaavan vuoksi, pidätämme oikeuden laskuttaa huoltokäynnistä. Tekemällä reklamaation ilmoitat, että tuote on asennettu oikein ohjeidemme mukaisesti, ja samalla hyväksyt, että voimme laskuttaa sinua jos reklamaation aiheuttajaksi ilmenee virheellinen asennus.
Jos olet kotona vastaanottohetkellä, vahinko on merkittävä rahtikirjaan. Ota samalla kuva vahingosta ja ilmoita siitä meille lomakkeella. Jos et ole kotona tavaroita vastaanotettaessa, vahingosta on ilmoitettava heti kotiin saavuttuasi - ja ennen tuotteen asennusta.
Arvioimme vahingot mahdollisimman pian ilmoituksesi ja valokuvien perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavalla tavalla:
otamme tuotteen takaisin ja korjaamme vahingon, vaihdamme osia tai valmistamme uuden tuotteen ja toimitamme sen sinulle uudelleen; tai
Lähetämme sinulle varaosat ja vaihdat ne itse, joten voit jatkaa projektia nopeasti.
Näkyvistä vaurioista on ilmoitettava lomakkeella välittömästi ja aina ennen asennusta. Jos tuotteet, joissa on näkyviä vaurioita, asennetaan, tuote on hyväksytty, ja korjaustoimenpiteet voidaan toteuttaa ainoastaan varaosien lähettämisen muodossa.
Arvioimme vahingot mahdollisimman pian ilmoituksesi ja valokuvien perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavalla tavalla:
Otamme tuotteen takaisin ja korjaamme vahingon, vaihdamme osia tai valmistamme uuden tuotteen ja toimitamme sen takaisin sinulle.
Lähetämme varaosat sinulle ja vaihdat ne itse, joten voit jatkaa projektia nopeasti.
Vahingoista on ilmoitettava lomakkeella heti, kun ne havaitaan, ja niistä on annettava kuvaus ja valokuvia.
Arvioimme vahingon mahdollisimman pian ilmoituksen ja valokuvien perusteella ja etsimme ratkaisun yhdessä kanssasi.
Jos toimitamme uuden tuotteen asennuksen jälkeen, huomaa, että valmistamme ja toimitamme tuotteen maksutta, mutta emme korvaa irrotus- ja uudelleenasennuskustannuksia.
HUOM: Jos olet lähettänyt tuotteen peruutettavaksi tai reklamoitavaksi, saat aina sähköpostia, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Sähköpostissa saat tietoa peruutuksen/reklamaation käsittelyyn liittyvästä jatkoprosessista.