Puhelinpalvelumme on suljettu viikoilla 24–26. Vastaamme sähköposteihin ja otamme tilauksia vastaan normaaliin tapaan verkkokaupassamme.
Jatkoimme Kevätmyynti:llmaiset toimituskulut yli 999 € tilauksille
We are experiencing issues with our payment provider. If you are unable to pay, please try again later or contact our sales support.
llmaiset toimituskulut yli 999 € tilauksille
/Tilaa 5.6. mennessä
 

Reklamaatioiden käsittely


Bemærk: Uge 47 vil der være længere svartid

Tyytyväiset asiakkaat ovat SparIkkunoille ensiarvoisen tärkeitä.

Tavoitteenamme on toimittaa erinomaiset tuotteet ajallaan ja mahdollisimman edulliseen hintaan mahdollisimman pienellä virhemarginaalilla. Myönnämme kuitenkin, että virheitä voi sattua, ja ne on korjattava nopeasti. Kun olet tehnyt reklamaatioilmoituksen, saat 24 tunnin kuluessa vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet sen. Tämän jälkeen palveluosastomme arvioi tapauksen ja ilmoittaa sinulle mahdollisimman pian, mihin toimenpiteisiin sinun on ryhdyttävä.

Täytä reklamaatioilmoitus, jotta saamme reklamaatiosi käsittelyyn mahdollisimman nopeasti :

TÄYTÄ LOMAKE - KLIKKAA TÄSTÄ

Virheellinen asennus?

Tarkista asennusohjeestamme ennen reklamaation tekemistä, että olet asentanut elementin oikein.

Asennus- ja käyttöohjeet

 

*Huom! 
Tuotteita, joissa on näkyviä vikoja tai vaurioita, ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet asian. Jos näin tapahtuu, tuote katsotaan hyväksytyksi.
Jos reklamaatio osoittautuu aiheettomaksi virheellisen asennuksen, epäasianmukaisen huollon tai vastaavan vuoksi, pidätämme oikeuden laskuttaa huoltokäynnistä. Tekemällä reklamaation ilmoitat, että tuote on asennettu oikein ohjeidemme mukaisesti, ja samalla hyväksyt, että voimme laskuttaa sinua jos reklamaation aiheuttajaksi ilmenee virheellinen asennus.

Kuljetusvauriot

  1. Jos olet kotona vastaanottohetkellä, vahinko on merkittävä rahtikirjaan. Ota samalla kuva vahingosta ja ilmoita siitä meille lomakkeella. Jos et ole kotona tavaroita vastaanotettaessa, vahingosta on ilmoitettava heti kotiin saavuttuasi - ja ennen tuotteen asennusta.

  2. Arvioimme vahingot mahdollisimman pian ilmoituksesi ja valokuvien perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavalla tavalla:

  • otamme tuotteen takaisin ja korjaamme vahingon, vaihdamme osia tai valmistamme uuden tuotteen ja toimitamme sen sinulle uudelleen; tai

  • Lähetämme sinulle varaosat ja vaihdat ne itse, joten voit jatkaa projektia nopeasti.

Tuotteen näkyvät vauriot

  1. Näkyvistä vaurioista on ilmoitettava lomakkeella välittömästi ja aina ennen asennusta. Jos tuotteet, joissa on näkyviä vaurioita, asennetaan, tuote on hyväksytty, ja korjaustoimenpiteet voidaan toteuttaa ainoastaan varaosien lähettämisen muodossa.

  2. Arvioimme vahingot mahdollisimman pian ilmoituksesi ja valokuvien perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavalla tavalla:

  • Otamme tuotteen takaisin ja korjaamme vahingon, vaihdamme osia tai valmistamme uuden tuotteen ja toimitamme sen takaisin sinulle.

  • Lähetämme varaosat sinulle ja vaihdat ne itse, joten voit jatkaa projektia nopeasti.

Asennuksen jälkeen tapahtuneet vahingot

  1. Vahingoista on ilmoitettava lomakkeella heti, kun ne havaitaan, ja niistä on annettava kuvaus ja valokuvia.

  2. Arvioimme vahingon mahdollisimman pian ilmoituksen ja valokuvien perusteella ja etsimme ratkaisun yhdessä kanssasi.

  3. Jos toimitamme uuden tuotteen asennuksen jälkeen, huomaa, että valmistamme ja toimitamme tuotteen maksutta, mutta emme korvaa irrotus- ja uudelleenasennuskustannuksia.

HUOM: Jos olet lähettänyt tuotteen peruutettavaksi tai reklamoitavaksi, saat aina sähköpostia, kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Sähköpostissa saat tietoa peruutuksen/reklamaation käsittelyyn liittyvästä jatkoprosessista.

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja aukioloajat

Puhelinnumero

045 4909234

Sähköposti

info@sparikkunat.fi

Chat

During opening hours we are always ready to help you via our chat service. Just click on the icon at the far right of the website.

Puhelinpalvelu

Arkisin klo: 09:00 - 15:00 

Suljettu viikonloppuisin ja arkipyhinä 

Huom: 
Toukokuun 2. päivä suljettu 

Chat auki

Arkisin klo: 9:00-15:00 | 18:00 - 22:00

Lauantaisin: suljettu 

Sunnuntaisin klo: 10:00 - 22:00

Huom: 
Toukokuun 2. päivä suljettu