Toimituskulut veloituksetta yli 999 € arvoisille tilauksille - Tilaa 19.12. mennessä
CYBER DAYS: Toimituskulut veloituksetta yli 999 € arvoisille tilauksille
/- Tilaa 4.12. mennessä
We are experiencing issues with our payment provider. If you are unable to pay, please try again later or contact our sales support.
CYBER DAYS: Toimituskulut veloituksetta yli 999 € arvoisille tilauksille
Tilaa 4.12. mennessä
 

Reklamaatioiden käsittely


Asiakastyytyväisyys on ratkaiseva tekijä SparIkkunoille

Tavoitteemme on toimittaa laadukkaita tuotteita ajallaan, mahdollisimman alhaiseen hintaan sekä mahdollisimman virheettömästi. Tiedämme, että siitäkin huolimatta virheitä voi tapahtua ja ne on korjattava mahdollisimman nopeasti. 

Tehtyäsi reklamaation saat 24 tunnin kuluessa vahvistuksen reklamaation vastaanottamisesta. Asiakaspalvelumme käsittelee tapauksen ja ilmoittaa mahdollisimman pian jatkotoimenpiteistä.

Seuraa näitä ohjeita varmistaaksesi mahdollisimman nopean ja parhaan reklamaatiokäsittelyn:  


LÄHETÄ REKLAMAATIO - KLIKKAA TÄSTÄ

HUOM! 

Jos tuotteessa on näkyviä vikoja tai vaurioita, sitä ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet tapauksen. Mikäli tuote on asennettu paikoilleen, katsomme että tuote on hyväksytty sellaisenaan.

Kuljetusvauriot

1) Mikäli olet paikalla ottamassa tuotetta vastaan, vaurio on kirjattava rahtikirjaan. Ota lisäksi vauriosta kuva ja lähetä se meille sähköpostilla. Mikäli et ole paikalla tuotteiden saapuessa, ilmoita vauriosta mahdollisimman pian ennen tuotteen asennusta.

2) Arvioimme vaurion mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavilla tavoilla: 

  • Vaurioitunut tuote palautetaan, me korjaamme vauriot, vaihdamme osat tai valmistamme täysin uuden tuotteen ja toimitamme sen takaisin teille.
  • Toimitamme teille varaosat korjausta varten, jotta saatte korjattua ongelman ja pääsette jatkamaan projektia mahdollisimman nopeasti. 

Näkyvät viat

  1. Näkyvistä vioista täytyy ilmoittaa sähköpostitse mahdollisimman nopeasti ennen asennusta. Mikäli viallinen tuote on asennettu, on tuote myös hyväksytty ja korjaus voidaan suorittaa ainoastaan lähettämällä tarvittavat varaosat.
  2. Arvioimme vian mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavilla tavoilla:
  • Viallinen tuote palautetaan, me korjaamme vauriot, vaihdamme osat tai valmistamme täysin uuden tuotteen ja toimitamme sen takaisin teille.
  • Toimitamme teille varaosat korjausta varten, jotta saatte itse korjattua vian ja jatkamaan projektia mahdollisimman nopeasti.

Asennuksen jälkeen ilmenevä vaurio

  1. Ilmoita vauriosta sähköpostitse mahdollisimman nopeasti. Liitä mukaan sekä ongelman kuvaus että valokuvat vauriosta.
  2. Arvioimme vaurion mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella ja etsimme yhdessä parhaan mahdollisen ratkaisun.
  3. Valmistamme ja toimitamme tuotteen ilman lisäkustannuksia, mutta emme korvaa vanhan tuotteen poistamisesta tai uuden asennuksesta aiheutuvia kuluja.

Har du brug for hjælp?

Hos Sparvinduer er vi altid klar med hjælp eller rådgivning til dit vinduesprojekt. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe eller skrive til os.

Tlf.: 70 20 18 87 / Mail: sparvinduer@sparvinduer.dk