REKISTERÖIDY   •   SAAT 10% ALENNUKSEN   •   VOIMASSA 12.11.25 ASTI
 

REKLAMAATIOT

Asiakastyytyväisyys on Sparikkunoille ensiarvoisen tärkeää

Sparikkunoilla pyrimme tarjoamaan korkealaatuisia tuotteita ajallaan ja parhaaseen mahdolliseen hintaan – mahdollisimman pienellä virhemarginaalilla. Ymmärrämme kuitenkin, että joskus kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Tällaisissa tilanteissa sitoudumme ratkaisemaan ongelman niin nopeasti ja sujuvasti kuin mahdollista.


Kun olet lähettänyt reklamaation, saat vahvistuksen 24 tunnin kuluessa. Asiakaspalvelutiimimme käsittelee tapauksen ja ottaa sinuun yhteyttä jatkotoimenpiteistä – mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.

LÄHETÄ REKLAMAATIO

MinunSparikkunat auttaa sinua pitämään kaiken hallinnassa

Haluatko tehdä ilmoituksen reklamaatiosta? Se hoituu verkossa vain muutamalla klikkauksella!

Kirjaudu sisään ja katso, kuinka helppoa se on:

LÄHETÄ REKLAMAATIO

Jos tilauksesi on tehty 1. heinäkuuta 2024 tai sen jälkeen: voit helposti lähettää reklamaation MinunSparikkunat-palvelun kautta. Jos tilauksesi on tehty 30. kesäkuuta 2024 tai aiemmin: käytäthän reklamaatiolomakettamme lähettääksesi pyyntösi.

SUBMIT A CLAIM

MySparwindows helps you stay on top of everything

Need to make a claim? Do it online in just a few clicks! 
Log in now and see how easy it is

Submit claim

Note: If you don’t have an account yet, please create one first.

Olemme sitoutuneet ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.

Olemme täällä auttamassa - tavoitteenamme on varmistaa, että saat positiivisen kokemuksen, vaikka eteen tulisi odottamattomia tilanteita.

Kuljetusvauriot

Tuotteen näkyvä vaurio

Asennuksen jälkeen ilmennyt vaurio

Homeowner installing a window

ENNEN REKLAMAATION LÄHETYSTÄ

Epäiletkö, onko ikkuna asennettu oikein?

Ennen kuin lähetät reklamaation, suosittelemme tutustumaan asennusohjeisiimme varmistaaksesi, että kaikki on asennettu ohjeidemme mukaisesti.

Tärkeää:

Jos tuotteessa on näkyviä vikoja tai vaurioita, sitä ei saa asentaa ennen kuin reklamaatio on käsitelty ja hyväksytty.

Vaurioituneen tuotteen asentaminen katsotaan tuotteen hyväksymiseksi siinä kunnossa, jossa se on toimitettu.

Huomioithan myös seuraavan:

Jos ongelma johtuu virheellisestä asennuksesta, puutteellisesta huollosta tai muista käyttäjästä johtuvista syistä, pidätämme oikeuden veloittaa huoltokäynnistä.

Lähettämällä reklamaation vahvistat, että tuote on asennettu ohjeidemme mukaisesti, ja hyväksyt, että maksu voidaan periä, mikäli kyse ei ole valmistusvirheestä.