Uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme niin saat tiedon uusimmista malleistamme, huoltovinkit, erikoistarjoukset ja paljon muuta hyödyllistä tietoa.
Tavoitteemme on toimittaa laadukkaita tuotteita ajallaan, mahdollisimman alhaiseen hintaan sekä mahdollisimman virheettömästi. Tiedämme, että siitäkin huolimatta virheitä voi tapahtua ja ne on korjattava mahdollisimman nopeasti.
Tehtyäsi reklamaation saat 24 tunnin kuluessa vahvistuksen reklamaation vastaanottamisesta. Asiakaspalvelumme käsittelee tapauksen ja ilmoittaa mahdollisimman pian jatkotoimenpiteistä.
Seuraa näitä ohjeita varmistaaksesi mahdollisimman nopean ja parhaan reklamaatiokäsittelyn:
Jos tuotteessa on näkyviä vikoja tai vaurioita, sitä ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet tapauksen. Mikäli tuote on asennettu paikoilleen, katsomme että tuote on hyväksytty sellaisenaan.
1) Mikäli olet paikalla ottamassa tuotetta vastaan, vaurio on kirjattava rahtikirjaan. Ota lisäksi vauriosta kuva ja lähetä se meille sähköpostilla. Mikäli et ole paikalla tuotteiden saapuessa, ilmoita vauriosta mahdollisimman pian ennen tuotteen asennusta.
2) Arvioimme vaurion mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavilla tavoilla:
Hos Sparvinduer er vi altid klar med hjælp eller rådgivning til dit vinduesprojekt. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe eller skrive til os.
Tlf.: 70 20 18 87 / Mail: sparvinduer@sparvinduer.dk