HUOM!
Jos tuotteessa on näkyviä vikoja tai vaurioita, sitä ei saa asentaa ennen kuin olemme käsitelleet tapauksen. Mikäli tuote on asennettu paikoilleen, katsomme että tuote on hyväksytty sellaisenaan.
Kuljetusvauriot
1) Mikäli olet paikalla ottamassa tuotetta vastaan, vaurio on kirjattava saapumisilmoitukselle. Ota myös vauriosta kuva ja lähetä se meille sähköpostilla. Mikäli et ole paikalla tuotteiden saapuessa, ilmoita vauriosta mahdollisimman pian ennen tuotteen asennusta.
2) Arvioimme vaurion mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavilla tavoilla:
- Vaurioitunut tuote palautetaan, me korjaamme vauriot, vaihdamme osat tai valmistamme täysin uuden tuotteen ja toimitamme sen takaisin teille.
- Toimitamme teille varaosat korjausta varten, jotta pääsisitte itse korjaamaan ongelman ja jatkamaan projektia mahdollisimman nopeasti.
Näkyvät viat
- Näkyvistä vioista täytyy ilmoittaa sähköpostitse mahdollisimman nopeasti ennen asennusta. Mikäli viallinen tuote on asennettu, on tuote myös hyväksytty ja korjaus voidaan suorittaa ainoastaan lähettämällä tarvittavat varaosat.
- Arvioimme vian mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella. Tapaus voidaan ratkaista seuraavilla tavoilla:
- Viallinen tuote palautetaan, me korjaamme vauriot, vaihdamme osat tai valmistamme täysin uuden tuotteen ja toimitamme sen takaisin teille.
- Toimitamme teille varaosat korjausta varten, jotta pääsisitte itse korjaamaan vian ja jatkamaan projektia mahdollisimman nopeasti.
Asennuksen
jälkeen ilmenevä vaurio
- Ilmoita vauriosta sähköpostitse mahdollisimman nopeasti. Liitä mukaan sekä ongelman kuvaus että valokuvat vauriosta.
- Arvioimme vaurion mahdollisimman nopeasti lähettämäsi kuvauksen sekä kuvan perusteella ja etsimme yhdessä parhaan mahdollisen ratkaisun.
- Valmistamme ja toimitamme tuotteen ilman lisäkustannuksia, mutta emme korvaa vanhan tuotteen poistamisesta tai uuden asennuksesta aiheutuvia kuluja.