Uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme niin saat tiedon uusimmista malleistamme, huoltovinkit, erikoistarjoukset ja paljon muuta hyödyllistä tietoa.
REKLAMAATIOT
Sparikkunoilla pyrimme tarjoamaan korkealaatuisia tuotteita ajallaan ja parhaaseen mahdolliseen hintaan – mahdollisimman pienellä virhemarginaalilla. Ymmärrämme kuitenkin, että joskus kaikki ei mene suunnitelmien mukaan. Tällaisissa tilanteissa sitoudumme ratkaisemaan ongelman niin nopeasti ja sujuvasti kuin mahdollista.
Kun olet lähettänyt reklamaation, saat vahvistuksen 24 tunnin kuluessa. Asiakaspalvelutiimimme käsittelee tapauksen ja ottaa sinuun yhteyttä jatkotoimenpiteistä – mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.
LÄHETÄ REKLAMAATIO
Haluatko tehdä ilmoituksen reklamaatiosta? Se hoituu verkossa vain muutamalla klikkauksella!
Kirjaudu sisään ja katso, kuinka helppoa se on:
Jos tilauksesi on tehty 1. heinäkuuta 2024 tai sen jälkeen: voit helposti lähettää reklamaation MinunSparikkunat-palvelun kautta. Jos tilauksesi on tehty 30. kesäkuuta 2024 tai aiemmin: käytäthän reklamaatiolomakettamme lähettääksesi pyyntösi.
SUBMIT A CLAIM
Need to make a claim? Do it online in just a few clicks!
Log in now and see how easy it is
Note: If you don’t have an account yet, please create one first.
Olemme sitoutuneet ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.
Olemme täällä auttamassa - tavoitteenamme on varmistaa, että saat positiivisen kokemuksen, vaikka eteen tulisi odottamattomia tilanteita.
⌃
⌃
⌃
Ennen kuin lähetät reklamaation, suosittelemme tutustumaan asennusohjeisiimme varmistaaksesi, että kaikki on asennettu ohjeidemme mukaisesti.
Asennusohjeet:
Jos tuotteessa on näkyviä vikoja tai vaurioita, sitä ei saa asentaa ennen kuin reklamaatio on käsitelty ja hyväksytty.
Vaurioituneen tuotteen asentaminen katsotaan tuotteen hyväksymiseksi siinä kunnossa, jossa se on toimitettu.
Huomioithan myös seuraavan:
Jos ongelma johtuu virheellisestä asennuksesta, puutteellisesta huollosta tai muista käyttäjästä johtuvista syistä, pidätämme oikeuden veloittaa huoltokäynnistä.
Lähettämällä reklamaation vahvistat, että tuote on asennettu ohjeidemme mukaisesti, ja hyväksyt, että maksu voidaan periä, mikäli kyse ei ole valmistusvirheestä.