UKK

UKK

  • Miten mittaan oikein?

    Uusien ikkunoiden mittaaminen ja tilaaminen saattaa tuntua vaikealta. Tutustu oppaaseemme ja vältä mittavirheet. Tarvitset vain:

    - Paperia
    - Kynän
    - Mittanauhan

    Tutustu oppaaseen ja lue lisää täältä

  • Mistä löydän toimitusajat?

    Kun tilaat ikkunoita ja ovia, näet ajankohtaiset toimitusajat eri tuotteille jo suunnitteluvaiheessa tuotesivulla.

    Jos haluat toimituksen myöhäisempään ajankohtaan, voit muuttaa ostoskorissa ehdotettua toimituspäivää. Tämän lisäksi voit myös lähettää meille sähköpostia heti tilauksen tekemisen jälkeen, jos sinulla on kysyttävää.

  • Mistä löydän tarkemmat tekniset tuotetiedot?

    Löydätte tarkemmat tuotetiedot tuotekohtaisesti tuotesivun alaosiosta sekä linkin teknisiin piirustuksiin, josta löytyy myös leikkauskuvat. Kaikki tekniset piirustukset.
  • Milloin tilauksen maksu veloitetaan tililtäni?

    Summa veloitetaan, kun tuotteet lähetetään tai viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta, jos valitset maksutavaksi luottokortin tai maksu suoritetaan KLARNAn kautta.

    Jos valitset maksutavaksi pankkisiirron, rahat veloitetaan välittömästi ja tuotteet siirtyvät tuotantoon vasta, kun olemme vastaanottaneet maksun.

  • Millaiset takuut on ikkunoilla ja ovilla?

    Sparikkunat tarjoavat 10 vuoden takuun puuikkunoille ja -oville ja 12 vuoden takuun erikseen mainituille puualumiini-ikkunoille ja -oville poislukien lisävarusteet. Yksityiskohtaisemmat takuuehdot löytyvät täältä.
  • Missä tuotteet valmistetaan?

    Tuotteet valmistetaan tehtaillamme Virossa ja Puolassa.
  • Etkö löytänyt vastausta kysymyksiisi?

    Jos tarvitset lisäneuvoja tai sinulla on kysyttävää. Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi tai soittaa tai lähettää chat-viestin meille aukioloaikojen puitteissa. Tarkista aukioloajat tästä.
  • Onko tilaukseni vastaanotettu?

    Saatte tilausvahvistuksen automaattisesti tilaukselle laittamaanne sähköpostiosoitteeseen heti tilauksen tekemisen jälkeen.  

    Jos et saa tilausvahvistustasi 30 minuutin kuluessa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@sparikkunat.fi

  • Voinko tehdä tilaukseeni muutoksia tai peruuttaa tilaukseni?

    Tilauksen tekemisen jälkeen tilauksella on 12 tunnin pituinen niin sanottu "jäädytysaika". Tänä aikana voit peruuttaa tilauksen ilman kustannuksia. Tilauksia ei voi peruuttaa tai muuttaa sen jälkeen, kun 12 tunnin jäädytysaika on kulunut umpeen. Tämän jälkeen tuotteet kirjataan välittömästi tuotantoon, jonka jälkeen tilausta ei voi enää perua. 

    Viikonloppuna tehdyille tilauksille myönnämme jatketun jäädytysajan. Tilaukset, jotka on tehty perjantain kello 14.00 ja sunnuntain kello 12.00 välisenä aikana, voidaan peruuttaa tai muuttaa maanantaihin kello 9.00 mennessä. Tilausten peruuttamista tai muuttamista koskevat pyynnöt on aina ilmoitettava kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen info@sparikkunat.fi.

  • Mistä tiedän milloin tuotteet toimitetaan?

    Löydät arvioidun toimitusajan tilausvahvistuksestasi. Saat myös viestin milloin tuotteet ovat valmistuneet ja ovat valmiina toimitettavaksi. Kuljetusliike on sinuun yhteyksissä lähempänä toimitusajankohtaa ja sopii tarkemman toimitusajan.

  • Miten uudet ikkunat ja ovet asennetaan?

    Löydät ikkunoiden ja ovien asennusohjeet ja -videot täältä.

    Jos tarvitset lisäapua voit ottaa meihin yhteyttä.

  • Etkö löytänyt vastausta kysymyksiisi?

    Jos tarvitset lisäneuvoja tai sinulla on kysyttävää. Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi tai soittaa tai lähettää chat-viestin meille aukioloaikojen puitteissa. Tarkista aukioloajat tästä.
  • Miten mittaan oikein?

    Uusien ikkunoiden mittaaminen ja tilaaminen saattaa tuntua haastavalta, mutta sen ei tarvitse olla.

    Tutustu ohjeisiimme ja vältä mittavirheet.

    Tarvitset vain:

    - Paperia
    - Kynän
    - Mittanauhan

    Tutustu oppaaseen ja lue lisää täältä

  • Mistä löydän toimitusajat?

    Kun tilaat ikkunoita ja ovia, näet ajankohtaiset toimitusajat eri tuotteille jo suunnitteluvaiheessa tuotesivulla.

    Jos haluat toimituksen myöhäisempään ajankohtaan, voit muuttaa ostoskorissa ehdotettua toimituspäivää.

    Tämän lisäksi voit myös lähettää meille sähköpostia heti tilauksen tekemisen jälkeen, jos sinulla on kysyttävää.

  • Mistä löydän tarkemmat tekniset tuotetiedot?

    Löydätte tarkemmat tuotetiedot tuotekohtaisesti tuotesivun alaosiosta sekä linkin teknisiin piirustuksiin, josta löytyy myös leikkauskuvat. 
  • Milloin tilauksen maksu veloitetaan tililtäni?

    Summa veloitetaan, kun tuotteet lähetetään tai viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta,

    jos valitset maksutavaksi luottokortin tai maksu suoritetaan KLARNAn kautta.

    Jos valitset maksutavaksi pankkisiirron, rahat veloitetaan välittömästi ja tuotteet siirtyvät tuotantoon vasta,

    kun olemme vastaanottaneet maksun.

  • Millaiset takuut on ikkunoilla ja ovilla?

    Sparikkunat tarjoavat 10 vuoden takuun puuikkunoille ja -oville ja 12 vuoden takuun erikseen mainituille puualumiini-ikkunoille ja -oville poislukien lisävarusteet. Yksityiskohtaisemmat takuuehdot löytyvät täältä.
  • Missä tuotteet valmistetaan?

    Tuotteet valmistetaan tehtaillamme Virossa ja Puolassa.
  • Etkö löytänyt vastausta kysymyksiisi?

    Jos tarvitset lisäneuvoja tai sinulla on kysyttävää.
    Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi tai soittaa tai lähettää chat-viestin meille aukioloaikojen puitteissa.
    Tarkista aukioloajat tästä.
  • Onko tilaukseni vastaanotettu?

    Saatte tilausvahvistuksen automaattisesti tilaukselle laittamaanne sähköpostiosoitteeseen heti tilauksen tekemisen jälkeen.  

    Jos et saa tilausvahvistustasi 30 minuutin kuluessa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@sparikkunat.fi

  • Voinko tehdä tilaukseeni muutoksia tai peruuttaa tilaukseni?

    Tilauksen tekemisen jälkeen tilauksella on 12 tunnin pituinen niin sanottu "jäädytysaika". Tänä aikana voit peruuttaa tilauksen ilman kustannuksia. Tilauksia ei voi peruuttaa tai muuttaa sen jälkeen, kun 12 tunnin jäädytysaika on kulunut umpeen. Tämän jälkeen tuotteet kirjataan välittömästi tuotantoon, jonka jälkeen tilausta ei voi enää perua. 

    Viikonloppuna tehdyille tilauksille myönnämme jatketun jäädytysajan. Tilaukset, jotka on tehty perjantain kello 14.00 ja sunnuntain kello 12.00 välisenä aikana, voidaan peruuttaa tai muuttaa maanantaihin kello 9.00 mennessä. Tilausten peruuttamista tai muuttamista koskevat pyynnöt on aina ilmoitettava kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen info@sparikkunat.fi.

  • Voinko lisätä tuotteita tilaukseeni jälkikäteen?

    Meillä ei ole mahdollisuutta lisätä tuotteita olemassa olevaan tilaukseen.
  • Mistä tiedän milloin tuotteet toimitetaan?

    Löydät arvioidun toimitusajan tilausvahvistuksestasi.

    Saat myös viestin milloin tuotteet ovat valmistuneet ja ovat valmiina toimitettavaksi.

    Kuljetusliike on sinuun yhteyksissä lähempänä toimitusajankohtaa ja sopii tarkemman toimitusajan.

  • Miten uudet ikkunat ja ovet asennetaan?

    Löydät ikkunoiden ja ovien asennusohjeet ja -videot täältä.

    Jos tarvitset lisäapua voit ottaa meihin yhteyttä.

  • Etkö löytänyt vastausta kysymyksiisi?

    Jos tarvitset lisäneuvoja tai sinulla on kysyttävää.
    Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi tai soittaa tai lähettää chat-viestin meille aukioloaikojen puitteissa.
    Tarkista aukioloajat tästä.
  • 1. Milloin tilaukseni toimitetaan?

    Kun ikkunat ja ovet tilataan erikoismitoilla, löydät aina tuotteen toimitusajan kunkin tuotteen alta. Jos haluat vaihtaa tilaukselle pidemmän toimitusajan kuin annettu toimitusaikamme on, esimerkiksi asennustöiden tai muun asian takia, voit muuttaa ostoskorissa nykyistä toimitusviikkoa tai voit lähettää meille sähköpostia heti tilauksen tekemisen jälkeen. 

  • 2. Miten mittaan ikkunani oikein?

    Jos olet epävarma uusien ikkunoiden ja ovien mittaamisen suhteen, löydät oppaamme ikkunoiden ja ovien mittaamiseen. Tältä sivulta löydät ohjevideon ja tarkistuslistan mittaamisen avuksi.

  • 3. Mikä avautumissuunta minun pitäisi valita?

    Löydät tuotteen alta kuvan avautumissuunnasta sekä lyhyen esittelyn, jossa on tietoja tuotteen avautumissuunnasta. Klikkaa kuvan yläreunassa olevaa kysymysmerkkiä. 

  • 4. Milloin summa veloitetaan tililtäni?

    Sparikkunoilla on kolme erilaista maksutapaa. Saatte maksuaikaa ostoillenne, jos maksatte tuotteet luottokortilla tai Klarnan välityksellä. Summa veloitetaan teiltä, kun tuotteet lähetetään tai viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta.

    Mahdollinen pankkisiirto veloitetaan tililtänne heti. Tässä tapauksessa ostamanne tuotteet laitetaan tuotantoon vasta pankkisiirron jälkeen. Sparikkunat ei valitettavasti laskuta asiakkaitaan.

    Kun tuotteet ovat valmistuneet tehtaallamme ja olemme rekisteröineet ne kuljetusliikkeelle, lähetämme teille kuitin ostoista antamaanne sähköpostiosoitteeseen.

  • 5. Onko tilaukseni vastaanotettu?

    Kun olet tilannut ovet ja ikkunat ja valinnut maksutavan, SparIkkunat hyväksyy tilauksesi. Tämän jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Järjestelmämme lähettää tilausvahvistuksen automaattisesti heti tilauksen tekemisen jälkeen.  

    Jos et saa tilausvahvistustasi 30 minuutin kuluessa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@sparikkunat.fi

  • 6. Voiko tilaustani muuttaa tai peruuttaa?

    Kyllä, sinulla on aina mahdollisuus muuttaa ja peruuttaa tilauksesi 12 tunnin kuluessa. Jos esim. havaitset virheen tilauksessasi voit tehdä siihen muutoksia sähköpostilla 12 tunnin kuluessa.

    Jos olet tehnyt tilauksen perjantain klo 14 - sunnuntain klo 12 välillä, voi tilaukseesi tehdä muutoksia tai sen voi peruuttaa  maanantaina klo 9:00 asti. 

    Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi edellä mainitun määräajan kuluessa, sinun on AINA laitettava viestiä sähköpostiosoitteeseen info@sparikkunat.fi . Huomaa, että muutoksen tulee olla vahvistettuna SparIkkunoiden puolesta sähköpostitse, jotta se on voimassa. 

  • 7. Voidaanko tuotteita lisätä tilaukseeni?

    Jos haluat lisätä ylimääräisiä tuotteita tilaukseesi, sinun on tilattava tuotteet osoitteessa www.sparikkunat.fi, kuten teit ensimmäisen tilauksen yhteydessä. Lähetä tämän jälkeen sähköpostia osoitteeseen info@sparikkunat.fi. Meillä ei ole mahdollisuutta lisätä ylimääräisiä tuotteita olemassa olevaan tilaukseen, voimme laskuttaa vain sen summan tililtäsi, jolla alkuperäinen tilaussumma oli. 

  • 8. Mikä takuu tuotteillani on?

    SparIkkunat tarjoaa jopa 12 vuoden takuun kaikille ikkunoille ja oville. Voit lukea lisää takuuehdoistamme. 

  • 9. Voinko tilata tuotteet pienemmillä tai isommilla mitoilla kuin mitä verkkosivuilla ilmoitetaan?

    Valitettavasti minimi ja maksimikokoja ei voi muuttaa verkkosivuilla ilmoitetusta. Tämä johtuu tuotannollisista syistä.